vad kul!

Image
Någon har sökt på ‘brunt blandat med rött’ och kommit till min blogg.
Blev såklart nyfiken, och googlade på detta själv och då var det ju min blogg som låg överst på träffarna (:
Hoppas personen hittade det den sökte (kanske var det hårfärgen?).

F.Ö är jag faktiskt lite stolt över mig själv. Jag har ju uppdaterat en massa den senaste tiden. Bara massa blabb, iförsig, men det spelar väl ingen roll? De stackare som följer mig på twitter har nog märkt att jag har haft överskott på uppdatering (kanske för att min kropp inte orkat med något annat, egentligen?) den här helgen.
Anywho, nu ska jag lägga mig i sängen och titta på Drive. Ryan Gosling… nomnomnom. Imorgon behöver jag inte åka till Uppsala, vilket är skönt. Jag ska vara hemma och vila och eventuellt skriva ut och fixa inför den nya kursen.

Kommentera

