redhead

20120223-205330.jpg
I tisdags klippte jag mig, och idag på förmiddagen färgade jag håret. Efter diskuterande med Amanda (frisör & vän) så bestämde vi oss för att ha brunt blandat med rött i grunden & kopparröda slingor. Och så blev det. Nu är jag alltså rödhårig. Jag är väldigt nöjd med det. Ska hem och ta lite bilder nu, har jag tänkt. Dock är jag rätt trött efter att ha suttit i skolan och pluggat fram till nu (klockan är nio i skrivande stund). Men antingen kommer bilder ikväll eller imorgon bitti :].

Kommentera

