pendlarn.


Stod och väntade på bussen i 20 minuter. Får senare reda på att alla linjer mellan Enk & Uppsala är inställda. Det är ju som att världen bad mig att gå hem och titta på serier. Fast jag ska plugga lite också. Och dammsuga.

One thought on “pendlarn.

  1. sv: men gör de! knäpp en liknande 😀 jag ÄLSKAR bilden, det är nog en av mina favoritbilder jag fotat tror jag.. funderar på att ha den som header. hehe.

    och du, NJUT! du får se det som ödet 😉 serier är bäääst! och spec how i met 😀 har du sett de nyaste?

Kommentera

