nu bär det snart av!


Syns det att jag har klippt mig? 😉

Sitter hos mamma och pappa nu och jag och mamma har precis ätit frukost. Nu väntar vi mest på att klockan ska bli tio. Då kommer Johannes (systers boy) och hämtar upp oss och sen åker vi till Arlanda. Där blir det lite fixande och donande och sen lyfter vi mot Reykjavik, mellanlandning i Seattle & sen (äntligen) framme i San Francisco!

Jag har med mig datorn, så det kommer att komma uppdateringar från resan också. Men ha det så bra så länge, så hörs vi! 🙂

One thought on “nu bär det snart av!

Kommentera

