bara en vecka kvar!

bild från augusti 2009, när vi var i Stockholm.

Om exakt en vecka sitter jag och mamma och väntar på att klockan ska bli tio, så ska vi åka till Arlanda. Därifrån flyger vi till San Fransisco och träffar pappa och Johanna! Sen är vi i SF några dagar, bilar ner till LA, sen vidare mot Las Vegas (där vi firar jul), sen drar vi till Miami för lite sol och bad. Bäst resa? SÅKLART!
Dock är veckan som kommer inte så rolig. Eftersom jag inte är i skolan sista veckan, måste jag göra det som vi har examniation på den 21a före den 18e istället. Men det är det värt när jag kliver av planet i San Francisco och kramar om min storasyster!

One thought on “bara en vecka kvar!

Kommentera

