värmland

NIKON D40 + Tamron 17-50/2.8

Jag fotade ytterst lite i Värmland, och jag skyller på det fula vädret. De bilder jag tog blev (som ni ser) inte så bra heller, men ville berätta lite om Värmland-resan och det ska inte vara bildlösa inlägg allt för ofta. Det var iallafall fint en stund och det tog vi vara på. Badade varje dag, shoppade i Karlstad (jag köpte mina första skor med kilklack), spelade minigolf & tog det allmänt lugnt. Mate är en bra vän, och Värmland är ett supermysigt ställe. Dock saknades Sven något så in i norden, it wasn’t the same without you man! Dock var det också väldigt svårt att slå Värmland ’09. Nu siktar (iallafall jag och Sven) in oss på utomlandsresa nästa sommar – tjillevipp!
Kommentera

