jobb, igen.

NIKON D40 + sigma 70-300mm/4-5,6
(bilderna är tagna hos morfar i maj ’09)

Jag vill ha vår nu, och sommar!


Idag har jag jobbat hela dagen (8.30-17). Det var väldigt lugnt på jobbet, så jag gick mest runt och var rastlös. :] Iallafall efter min lunch, för då satt jag inte i kassan utan gick på golvet. Jag fick iallafall jobba lite i charken igen, jag blir bättre och bättre! 🙂 Imorgon är jag ledig, tror jag ska försöka mig ut på en liten fotopromenix då, det var ju så längesen.

Kommentera

